EVCİL HAYVANLAR İÇİN HAYAT KURTARAN EKİPMANLAR

1 77

Merhabalar sevgili okur,

Evcil hayvanlarımızla seyahat ederken onların konforundan ödün vermek istemeyiz. Onlarında temel ihtiyaçları var ve bunları gidermek için küçük ve portatif ekipmanlarla bu ihtiyaçları giderebiliriz. Evcil hayvanlarımızla seyahat ederken bize yardımı dokunan, önemli parçaları yanımızdan eksik etmiyoruz. Bizim için hayatımızı kolaylaştıran ve yanımızdan eksik etmediğimiz kedi ve köpek ekipmanlarımızı sizlerle paylaşmak istedik.

Öncelikle Kara ile başlayalım.

• Suluk

Kara ile uzun yürüyüşler yaptığımızda, bol bol oyun oynadığımızda su ihtiyacını karşılayacak bir ekipmana ihtiyacımız vardı. Parklarda, kamplarda veya doğada su içme noktaları maalesef çok fazla olmuyor. Olanlarda maalesef ya boş yada kirli su içeriyor. Bu durumun önüne geçmek için bize hafif yük sağlayacak, kırılmayan, taşıması kolay bir suluk almaya karar verdik. Büyük ırk olması sebebiyle rahat su içebileceği sızdırmayan, filtreye sahip su matarası aldık. Çok fazla marka/satıcı var. Örnek bir link bırakalım.

• Göğüs Tasması

Kara ile beraber uzun yürüyüşleri özellikle doğa kamp yürüyüşlerini çok seviyoruz. Bu yürüyüşler sırasında ıslak kayalıklar, tırmanışlar veya tutunarak biryerden bir yere geçişler fazlasıyla olabiliyor. Bu gibi durumlarda evcil hayvanınız tedirgin hissedebiliyor. Zeminden kaynaklı patileri kayabiliyor. Özellikleri ve kullanışı açısından bize en sağlıklı ve yararlı gelen Onetigris Taktik göğüs tasması oldu. Tabi ki bu gibi aktivitelerin dışında da fazlasıyla yararı olacaktır. Rehabilitasyon amaçlı veya aktif olan köpeğiniz için daha kontrollü bir hareket sağlayacaktır. Dayanıklılığı, yaz-kış kullanıma uygunluğu ve kalitesiyle kullanışlı bir ürün olduğunu düşünüyoruz.

• Ağızlık

Kara için ağızlık seçiminde çok rahat, yumuşak ve onu bunaltmayan bir türden almak istedik. Standart demir kafeslilerden almak yerine bez olanlardan tercih ettik. Ağzı burnu büyük olduğu için standart demirli veya plastikli ağızlık bulmak biraz zor olabiliyor 🙂 Seçtiğimiz bez ağızlık hem kayışlarıyla ayarlanabilir hem de onu tedirgin etmeyen, rahatlığından ödün vermeyen yumuşak bir yapıya sahip. Ağızlığı ayarlarken biraz gevşek bağlarsanız yemek yerken, su içerken zorlanmıyor. Daha sıkı ayarladığınızda herhangi bir yerden yemek alamaz, kimseye hamle yapamaz hale geliyor. Aldığımız ürün örnek olarak bu ürüne benziyor.

• Araba Örtüsü

Şehir içi veya şehir dışı arabayla fazlasıyla seyahat ediyoruz. Yaz kış hava koşullarından etkilenmeden araba içinde seyahat esnasında arabaya zarar vermemek önemli bir nokta. Bize en büyük zarar temizlik konusu aslında 🙂 Hem bagaj içi hem yolcu koltuklarında rahatlıkla seyahat edebilmesi için, yıkanabilir ve silinebilir bir koruyucu örtüye karar verdik. Herhangi bir leke, su geçirgenliği bulunmuyor. Plastik tokalarıyla rahatlıkla araba içinde boyutunu ayarlayabilirsiniz. Birçok internet sitesinde bagaj koruyucu örtü olarak arattığınızda karşınıza çıkacaktır.

• Top Fırlatıcı

Top oynamak vazgeçilmez bir etkinlik. Topun ıslaklığını veya kirliliğini hissetmeden, ellerinizi kullanmadan topu almak ister miydiniz? Topu rahatlıkla uzağa fırlatıp, kolunuzu yormadan oyun oynamak? Bu düşünceyle bizde Chuckit top fırlatıcısından aldık. Ellerinizi kullanmadan topları toplamanıza yardımcı, kullanımı kolay bir top fırlatıcı. Topları normal atış mesafesinden iki ila üç kat daha uzağa atmak için uzun saplı tasarlanmıştır. Eskisi kadar yorulmadan ve kirlenmeden, daha fazla top atışlarıyla beraber Kara’yı fazlasıyla yorabiliyoruz. 🙂

Keko ile devam edelim.

• Kedi Seyahat Çantası

Kedinizle beraber rahatlıkla gezmek istediğinizde size yardımcı olacak bir ürün. Sırtınıza takarak ağırlığı dengelediğiniz için sizi yormuyor. Kediniz içeride rahatlıkla hava alarak dışarıyı izleyebilir durumda. Bu astronot çantaların ekstra fermuarlı bir gözü daha oluyor, o fermuarı açtığınızda çanta büyüyor ve kediniz içeride sıkışmadan rahatlıkla yatma pozisyonuna geçebiliyor. Seyahatlerimizde bu fermuarı açarak Keko’nun rahat etmesi bizim için güzel bir noktaydı.

• Katlanır WC

Hayat kurtaran bir parça diyebiliriz.  Kısa süreli misafirliğinizde veya uzun seyahatlerinizde kedinizde sizinle birlikte geldi. Ama kedinin tuvalet kabına da ihtiyacı var. Bu durumda yenisini almak veya yanınızda kocaman tuvalet kaplarını taşımak zorunda değilsiniz. Katlanır wc nin cüzdan büyüklüğünde olması sebebiyle yanınızda rahatça taşıyabilirsiniz. Katlanabilir olması nedeniyle boyu sizin için sorun teşkil etmiyor. Açtığınızda da rahatlıkla kediniz içerisinde ihtiyacını görebiliyor. Pet shop larda bulabileceğiniz kedi wc poşetleri var. Dilerseniz onlardan da serebilir, kumaşın kirlenmesini önleyebilirsiniz. Yıkanabilir bir kumaştan yapıldığı için dilediğiniz zaman makinede yıkayabilirsiniz. Pet shoplarda maalesef bu ürünü bulamıyorsunuz, bazıları bu ürünü bilmiyorlar 🙂 Ürünün ölçülerine karar vererek internet üzerinden kolaylıkla bulabilirsiniz.

Dışarıda Kara kadar vakit geçirmediği ve seyahat etmediği için bize seyahatlerde bu iki ana madde yeterli oldu. Köpeğiniz ile tatile çıkıyorsanız bu yazımız ilginizi çekebilir. Sizlere de büyük yardımı dokunan evcil hayvan ekipmanları varsa bizlere yazın, denemek isteriz 🙂